Eget liv

Ojojoj, vad den här bloggen lever sitt eget liv! Jag skumma igenom alla kommentarer som kommer in och hoppas att jag inte missar någon som lämnar ut någon där jag känner en tveksamhet inför det faktum att den utlämnade verkligen är en lurendrejare.

Mycket sällan svarar jag på kommentarer. Eller rättare sagt; jag svarar på mycket få av de kommentarer som skrivs. Har dock en ambition att gå igenom allt och uppdatera listorna, men det verkar funka så bra ändå, att det inte känns helt nödvändigt. Googlar man på ett namn, så hamnar man här även om namnet ”bara” finns i en kommentar.

Jag vill tacka alla som engagerar sig och berättar sina historier. Det hjälper andra att inte bli lurade!

Kommentera

