Uppdaterad 24 sep 2012

Listor med namn och mailadresser uppdaterade.

2 thoughts on “Uppdaterad 24 sep 2012

  1. Jag är ny på Bloggen, och just nu är det hett med sms meddelande från okända personer. kom ihåg att en seriös köpare ringer alltid och dessa sms svar ni får raderar man direkt.

    • Här håller jag inte riktigt med. Jag tar personligen ofta den första kontakten via sms, när jag är intresserad av någonting på Blocket. Däremot tror jag att man både ser och känner stor skillnad på ett sånt sms och såna som det skrivs om i den här bloggen.🙂

Kommentera

