Kommer ev inte kunna uppdatera under v 31

I övermorgon, sön 29 juli, åker jag på en veckas semester. Jag kommer inte ha min dator med mig och vet inte om jag har mottagning till telefonen heller. Därför vet jag inte om jag kommer kunna svara på kommentarer.

Den gångna (pågående) veckan har alla tidigare besöksrekord slagits för denna blogg. Det handlar inte om några tusentals besökare, men mellan 150-200 besökare per dag är vanligt. Toppnoteringen ligger på 225 besök, det var i tisdags.

Vissa dagar är besöken så få som under 10 st, vilket gör att det blir väldigt tydligt när de här bedragarna lägger in en drive. Från fem besök dag ett till 170 besök dag två kan inte vara en slump…

Kommentera

